حرکت از راهنماهای جراحی به رباتیک : بی‌دردسر

حرکت از راهنماهای جراحی به رباتیک : بی‌دردسر

غیر از راهنماهای جراحی به سیستم رباتیک Yomi برای Sathish G. Palayam، DDS، بازی را تغییر داد. در زیر چند نکته برجسته از پرسش و پاسخ دکتر پالایام با دکتر ماراگلیانو-مونیز آمده است.

دنت منت - فروشگاه آنلاین کالای دندانپزشکی - photo 2022 02 20 17 51 37

توضیح دهید که چگونه تمرین شما از زمان استفاده از سیستم رباتیک Yomi تغییر کرده است. قبلا از چه چیزی استفاده می کردید و چه چیزی باعث شد که تغییر دهید؟ از زمان استفاده از سیستم رباتیک Yomi، تغییر قابل توجهی در عملکرد من ایجاد شده است. کارکنان من از اینکه چقدر کارآمدی فرآیند برنامه ریزی ما را انجام داده اند هیجان زده هستند و اکنون یک حس مثبت اعتماد به نفس در هر جراحی وجود دارد. بیماران همچنین در مورد این سیستم هیجان‌زده هستند، زیرا در اخبار در مورد کاشت ایمپلنت رباتیک شنیده‌اند. آنها در ابتدا مجذوب این ایده می‌شوند، سپس وقتی در مورد آن صحبت می‌کنیم، هیجان‌زده‌تر می‌شوند و می‌خواهند ایمپلنت‌های خود را به این شکل قرار دهند. فرآیند کاشت ایمپلنت که من قبل از Yomi استفاده می کردم بسیار وقت گیر بود و می خواستم یک انتقال بدون درز از مشاوره به کاشت انجام دهم. همکاران من رباتیک را در تمرینات خود گنجانده بودند، بنابراین من تصمیم گرفتم در آن شیرجه بزنم. دیگر لازم نیست در آزمایشگاه برای راهنما منتظر بمانم و می توانم جراحی های همان روز را انجام دهم. ما نیازی به برنامه ریزی برای آینده نداریم. سیستم Yomi یک تغییر دهنده بازی برای تمرین من بوده است.

وقتی به جریان کار با استفاده از رباتیک در مقابل راهنماهای جراحی فکر می کنید، با چه مزیت هایی مواجه شده اید؟ راهنمایی رباتیک هیچ محدودیتی در انواع ایمپلنت ندارد و برنامه های درمانی را می توان در لحظه تغییر داد. ما مجبور نیستیم بیماران را برای قطعات نامناسب یا از دست رفته با یک راهنمای استاتیک دوباره منیج کنیم. ویژگی های ایمنی امکان درمان بسیار دقیق و موفقیت آمیز را فراهم می کند. یومی نشانه های فیزیکی برای جلوگیری از انحراف از برنامه ارائه می دهد و حرکت بیمار را دنبال می کند. این سیستم زمانی که به عمق مورد نظر رسیده است توقف سختی را برای جلوگیری از برخورد تصادفی اعصاب ایجاد می‌کند و حداقل تهاجمی است.

روند ورود خود را با Yomi شرح دهید. منحنی یادگیری حداقل بوده است و پشتیبانی شرکت درجه یک بوده است. من با Neocis تماس گرفتم و یک نماینده فروش با کامیونش به دفتر من آمد تا من و کارکنانم بیشتر بیاموزیم و محصول را به نمایش بگذاریم. من بسیار خوشحالم که کارکنان من این فرصت را داشتند که به طور مستقیم ببینند که Yomi چقدر کاربر پسند است. در هر دفتری، وقتی در حال استفاده از فناوری جدید هستید، کارکنان ممکن است گیج شوند. در مورد یومی اینطور نبود. پس از خرید، مطب دو روز کامل آموزش عمیق و کامل از جمله آموزش عملی با بیماران دریافت کرد. فرآیند سوار شدن بدون اشکال بود. هر مطب دندانپزشکی می تواند این کار را انجام دهد.

زمان درمان با Yomi چگونه تغییر کرده است؟ زمان درمان در عمل من به طور قابل توجهی بهبود یافته است. ما شاهد کاهش زمان جراحی تقریباً به نصف بوده ایم. دیگر نیازی نیست که بیماران را به دلیل کمبود قطعه در کیت هدایت شونده یا عدم نصب راهنما، مجدداً منیج کنیم. من می توانم از سی تی اسکن به جایگذاری در 25 دقیقه بروم.

از زمانی که یومی را پذیرفتید، چه صرفه جویی هایی در هزینه های شما شد؟ ما دیگر مجبور نیستیم برای تبدیل اسکن، برنامه‌ریزی درمان و راهنماها هزینه کنیم، که منجر به کاهش شدید هزینه‌های سربار ما شده است. ما شاهد صرفه جویی قابل توجهی در هزینه و زمان بوده ایم.

برای همکاران خود که هنوز از راهنماهای جراحی استفاده می کنند، چه توصیه ای دارید؟ من به آنها می گویم که وارد نوعی از سیستم ناوبری پویا شوند. همه باید یک قدم به عقب بردارند و بررسی کنند که چه چیزی برای آنها کار می کند یا نه. در پایان روز، باید مطمئن شوید که کار با کیفیتی برای بیماران خود انجام می دهید. این نتیجه نهایی است. وقت آن است که به سمت فناوری بهتر و کارآمدتر حرکت کنیم. همه ما از تلفن‌های تاشو به تلفن‌های هوشمند ارتقا داده‌ایم، پس چرا این پیشرفت را با فناوری تمرین خود نیز انجام ندهیم؟ من پزشکان همکار خود را تشویق می کنم که حداقل به مفهوم دندانپزشکی رباتیک توجه کنند.

5/5 - (1 امتیاز)
مشاوره و کسب اطلاعات در خصوص خرید تجهیزات و مواد دندانپزشکی

بیشتر بخوانید

سبد استعلام

ورود

ورود | ثبت نام
شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.

دسترسی سریع و آسان با اپ

نصب
×